13 Ağustos 2011 Cumartesi

BİTEN ÜRÜNLER-1

 


Sol baştan başlayarak:

  1. Dermalogica Smoothing Nemlendirici: Normalde dermalogica markası içindeki favori nemlendiricim active moist dir ama kışın yetersiz geldiği bir vakit bu nemlendiriciyi almıştım tabi ozaman Ankarada yaşadığımdan active moist in yetersiz gelmesi normal . Şimdi gelelim smoothing kreme yanlış hatırlamıyorsam karmadan kuruya yönelik ciltlere uygun bir nemlendirici yani hepimizin kışın sıksık yaşadığı bir cilt tipi ben dermalogicanın bütün ürünlerini seviyorum bu kremde gayet güzel nemlendirme konusunda çok başarılı gece bu kremi sürüp sabaha nemli bir ciltle uyanıyorsunuz dediğim gibi kış için ve kuru bölgelerde yaşayanlar için ideal bir krem .Tekrar alırmıyım tabiki alamam çünkü yurtdışından alışveriş yasağı olması Türkiyede de dermalogica ürünlerinin çok pahalı olması nedeniyle elveda dermalogica :(
  2. Neutrogena Vücut Losyonu : Bittikçe aldığım ve severek kullandığım bir ürün hızlı emiliyor ve gerçekten  cildi güzel nemlendiriyor zira bunu sürdükten sonra bıraktığı his çok güzel resmen cilt rahatlıyor özellikle aftersun  olarak çok işe yarıyor ayrıca içerisinde paraben yok.
  3. Avon Rich Moister : Bu ürünü Türkiyede bir kez bile olsa kullanmayan bayan yoktur herhalde ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum muhakkak 1 alana 3 bedava falan gibi bir kampanyada almışımdır klasik bir el kremi işte.
  4. Kamil Hassas Ciltler İçin El Kremi: İçerisinde paraben ve parfüm bulundurmayan bir el kremi olmasından dolayı tercih ettiğim bir ürün Kamill. . Gerçi  içeriğinde parfüm olmadığından kokusu pek hoş değil sanki plastik gibi kokuyor ama benim için sorun değil çünkü çok sık el kremi kullanıyorum ve kokulu kremin güneşle temasta elde leke yapabileceğini düşünüyorum bu yüzden el kremlerini ben kokusuz tercih ediyorum.Gözüme çarptıkça alıyorum genelde pek de karşıma çıkmıyor yalnız sadece hassas cilt seri ürünlerin içeriğinde paraben ve parfüm yok diğer serideki ürünlerde paraben mevcut.
  5. Avon Pur Blanca Parfüm: Bu da uzun süre önce alınmış bir ürün zira satıştan bile kalktı diye biliyorum.Az sürünce çok hoş ve tatlı bir kokusu var zaten ben pek parfüm düşkünü değilimdir migrenimden dolayı kokulara çok hassasım işte bu yüzden buda uzun süre dolabımda bekleyen ve bir kaç sıkımlık kalan bir parfüm.
  6. The Body Shop Kenevirli El Kremi: Çoğu kişi tarafından çok sevilen fakat benim pek etkisini görmediğim bir ürün olsada olur olmasada olur yani
  7. Nivea Soft El ve Vücut Kremi: Nivea ürünlerini her zaman severim tabiki cilt bakımında bu markayı etrcih etmesemde vücut ürünleri bence çok güzel. Bu krem çok hızlı emildiği için çok seviyorum çünkü sıksık el kremi sürüyorum bu yüzden biran önce emilip işime kaldığım yerden devam edebilmem için hızlı emilen bir krem tam bana göre bu ürünüde bittikçe alıyorum.
  8. Johnsons Baby Kolonya : Buda uzun süre önce aldığım bir ürün ben ocean olanı seviyorum ara sıra elime döküp boynuma ve kollarıma sürüyorum ohh mis gibi kokuyor parfüm yerine her zaman kolonyayı seçerim.
  9. Vichy Aqua Termal Nemlendirici: İlk yazımda bahsettiğim güneş kremleri ile birlikte pakette yer alan nemlendirici 15 ml ama bana uzun süre gitti yağlı ciltlere uygun olmasına rağmen ben sevdim dibine kadarda kullandım kavanozda ürün tercihim değildir ama genel olarak sevdim bu nemlendiriciyi.
  10. Nivea Vücut Peelingi : Bu peeling çok sevdiğim bir ürün krem tarzında ve tanecikleri kum gibi ovaladıkçada köpüren bir yapısı var .Hem duş jeli hemde peeling işini görüyor ben çok seviyorum ayrıca cildi kurutmuyor ve tahriş etmiyor  bittikçe alacağım bir ürün.

Hiç yorum yok: